Inloggningsproblem i Medlemsappen med Mobilt BankID

Driftstörningen kommer att starta torsdagen den 3:e juni och innebär att du inte kommer kunna logga in i Medlemsappen med hjälp av Mobilt BankID. Vi beklagar besväret som detta kan medföra och arbetar aktivt för att lösa problemet så snart som möjligt.

Det går fortfarande bra att logga in i appen med hjälp av medlemsnummer och lösenord. Har du glömt ditt lösenord kan du enkelt beställa ett nytt, öppna bara appen och klicka på Beställ inloggning Glömt lösenord. Du skickas då automatiskt till vår hemsida. Väl där klickar du på Logga in och därefter på Skapa konto/Hämta nytt lösenord. Lösenordet kommer då att skickas till den e-postadress du har registrerad hos oss.

Passa gärna på att logga in på Medlemswebben. Där hittar du alla uppgifter som finns i appen och mer därtill!

Har du inte loggat in på Medlemswebben tidigare? Gå till vår hemsida, www.mellanskog.se, och klicka på Logga in. Välj att logga in antingen genom att använda personnummer och Mobilt BankID eller medlemsnummer och lösenord. Behöver du beställa nytt lösenord för Medlemswebben så klickar du på Skapa konto/Hämta nytt lösenord, lösenordet kommer då att skickas till den e-postadress du har registrerad hos oss.